Omlet na słodko z brzoskwiniami i orzechami

Wszyscy uwielbiamy słodycze. A gdyby tak jeść słodkie potrawy, które są zdrowe?

1. 3 jajka
2. 30 g płatków jaglanych
NA SOS:
(wystarczy na 3 porcje):
3. 200g brzoskwiń
4. 70g śmietany 18%
DEKORACJA:
5. 7g orzechów
KALORYCZNOŚĆ:
444 kcal
T — 25g
W — 30g
T — 25g

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Piramida żywieniowa – nasz alfabet zdrowia Oto 3 bardzo dobre powody, aby wybierać orzechy pekan Placuszki szpinakowo - łososiowe Blanszowanie potraw Sposób jedzenia zdradza twoją osobowość Malinowo-kokosowy chia pudding Przepis na leśne smoothie Jesienna tarta z dyni i tofu Kapusta kiszona - dlaczego warto jeść kiszonki? Domowe lody. Przepisy Ewy Chodakowskiej Dietetyczne kulki owsiane Fantazja fasolowa

Popularne w tym tygodniu:

Kwarantanna a błędy żywieniowe. Jak odżywiać się w dobie koronawirusa?