Omlet na słodko z brzoskwiniami i orzechami

Wszyscy uwielbiamy słodycze. A gdyby tak jeść słodkie potrawy, które są zdrowe?

1. 3 jajka
2. 30 g płatków jaglanych
NA SOS:
(wystarczy na 3 porcje):
3. 200g brzoskwiń
4. 70g śmietany 18%
DEKORACJA:
5. 7g orzechów
KALORYCZNOŚĆ:
444 kcal
T — 25g
W — 30g
T — 25g

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Obłędny pudding z tapioki z wanilią, musem z mango i truskawkami Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Souping – nowa metoda oczyszczania organizmu Żywność liofilizowana Zdrowe nawyki żywieniowe. Podejmij wyzwanie. Zupa z fasolki szparagowej z mleczkiem kokosowym Jak jeść migdały - ze skórką czy bez? Cztery produkty, które lepiej jeść ze skórką Smoothie - przepisy ze szpinakiem, bananem, truskawkami i ananasem. Wybierz przepis dla siebie! Bakłażany - wartości odżywcze, korzyści dla zdrowia Jak przygotować domowy izotonik? Płatki jaglane - właściwości, wartości odżywcze, zastosowanie. Płatki jaglane - odchudzanie Domowy budyń waniliowy - bez glutenu